In de hoedanigheid van Hoofd Postproductie heb ik de gehele technische postproductie verzorgd van dit programma. Gedurende de 15 weken van opname is er een strakke workflow ontworpen waar redacteuren live mee konden loggen met de cameraploegen tijdens de opnamen. Het materiaal dat van Eindhoven naar Hilversum werd gebracht ging geautomatiseerd door de ContentAgent Root6 waardoor de mediamanager slechts enkel de kopieeractie hoefde te doen en de syncmaps/groups te maken. Dit werd elke zondag door het team gedaan waardoor maandag de editors gelijk hun opname week compleet hadden. We hebben de voor en eindmontage editors voorzien van remote-editing mogelijkheden waardoor we een goede continuïteit hadden qua montagetijd gedurende de verschillende lockdowns of quarantaine maatregelen.
In Real Life (IRL)
KRO-NCRV, NPO3
2020
Twintigers van nu lijken volledig op te gaan in hun online identiteit en social media. De mooiste foto’s en filmpjes komen voorbij op Instagram, Snapchat en Tiktok. Maar dat is voor een deel slechts schijn. Wat gaat er werkelijk om in de hoofden en harten van millennials? Wat houdt ze écht bezig?
Acht millennials uit regio Eindhoven gaan ruim drie maanden samenwonen in het centrum van de stad. We zien hoe ze lief en leed delen als één huishouden terwijl ze ondertussen doorgaan met hun eigen leven en werken aan hun toekomstdroom zoals het worden van een beroemd influencer, politieagent of muziekproducent.